perjantai 19. marraskuuta 2010

Heti perään toinen merkintä :D

Tästä päivästä:)) Tänään meillä ei ollut Jennyn kanssa töitä eikä työssäoppimista, koska piti mennä kouluun, ja vain siksi että me saadaan uudet ID kortit, ja niihin piti ottaa kuva. Ja mä kyllä tykkään tästä uudesta, ku se vanha oli valkoinen ja tylsä pahvilappu TODELLA rumalla kuvalla.....

No ei tää uuskaa kuva oo mikää paras, miten ihmees mun hymykuopat voi näyttää noin syviltä -__- No what ever, jaan tän ilon teidän kans :DD


id kortti

Mulla oli koulua vaan puol 10 - puol 11, ja oli ihan kiva pitkästä aikaa nähä mun niin vammasia ja idiootteja, mutta silti niin ihania luokkakavereita :)) Tarua varsinki, ku sitä oo pitkä aikaa nähny prkl :DD Lähettii sit puol 11 Tarun ja Jennyn kans Jennyn autolla kaupunkii, ja käytii mäkkäris ja anttilas :)) Mäkkäris maistelin uutta hampurilaista, Nacho pollo jr. Ja se oli kyl aika jännän makusta ku siel oli välis nachoja hahaha :D:D:DD Sitte veettii viel jäätelökahvit, nam nam ;)) Olin kotona joskus vähä yli 12, ja päätin ottaa pari kuvaa pihalla ku oli valoisaa :DD

mirva

Minä...

sukkahousut

Ja paras kenkä&sukkahousuyhdistelmä :DD Löysin noi sukkahousut mun kaapista, olin ihan unohtanu ne:)) Ostin ne H&M Helsingistä ku oltii siel Gagan keikalla ;DD Sitte noi valkoiset maiharit on kyl mahtavat talvikengät ja tuntuu kivoilta ku niihin laittaa sisälle villasukat hihiih:)))) Sitte vielä pitkä musta talvitakki jonka ostin H&M joku kuukausi sitte ;DD Ihanata!!!

joulukuva

Ja vielä upea, photoshopattu talvikuva :DDD Jööhh,, leikin vähä mun kameralla, ja hyvässä valossa siin on kyl hyvä tarkennus, mun kamera on tosiaan Nikon D60, oikee vanha pieru!



DJ Raaban - Crying Soul

Illan biisi ;DDD Tänään kotona oon vaan siivonnu ja pelannu FFXIII, ja sitten Jonna tuliki meille:))
PS! Huomenna Ikeaaann ja Ideaparkkiin Tampereelleee jeeee!!!;))) Med Jonna ;D

1 kommentti:

  1. ootpas sie söpön näköinen! :3 kiva blogi muutenkin, en ole täällä muistaakseni aiemmin vieraillut.

    VastaaPoista