perjantai 13. huhtikuuta 2012

...mattaaaa

Vihdoin sain lakattua uudet kynnet, alkoi jo tympäisemään ne pupukynnet.. Mutta ei voi mitään ku jälleen minä Vaskiluodossa, lakat kotona Höstvedellä..

Mulla on taas vakava ideakato, mutta nyt kun olen uusia blogeja selaillut hulluna, mitä olen Kynsikoriste Fb-sivulta löytänyt, niin ideoita on alkanut taas syntyä ja piirsin paperillekkin ettei vain unohdu.

Lakkasin kynnet Dependin liilalla lakalla, joka taittuu hieman siniseen. Sen huomaa paremmin ilman mattalakkaa mutta en muista olenko koskaan tätä Dependin lakkaa ilman mattaa käyttänyt. Nimettömiin sinisellä osa kynttä ja neliönmuotoisia strasseja + water decal kukat. Harmi että neliöstrassit ovat niin lopussa että sain vaan nimettömät koristeltua, alkaa nimittäin tympäisemään jo että koristelen vain nimettömät.. :D Sininen osuus on Wild and Crazy :n Superstar. Aloitin näiden kynsienlakkauksen muutes jo eilen yöllä, mutta sängyssä ja huonossa valaistuksessa lakat menivät vain sormille, varsinkin kynsinauhoille joten luovutin.. Ehkä pysyttelen vaan pöydän ääressä lakkailemassa :D

Photobucket

Photobucket

Tää mun uusi kynsien kuvaustapa aiheuttaa melkoisen huonon valaistuksen ja värit :D Jos alkais kunnolla tarkkailemaan kameran säätöjä.. Mutta en halua enää salamakuvia! Enen ja luonnonvaloki on iha kökkö aina...

1 kommentti: