torstai 13. kesäkuuta 2013

Todellinen auringonpalvoja!

Vietin viimeviikonloppuna yön vanhempien mökillä. Aurinkoa tuli tietenkin otettua kiitettävästi, ja toki kynsillä täytyy silloin olla China Glazen Sun Worshipper. Tämä lakka on vanhempi Chinan neon lakka. Aivan mataksi kuivuva lakka ilman shimmeriä. Tämä onkin ensimmäinen salonkilakka jonka olen ostanu Suomesta. Aika huipun valinnan olen nuorempana ja tietämättömämpänä tehnyt, tämä on nimittäin must have.

Suosittelen tämän alle valkoista lakkaa jotta ei tarvi tuskailla. Näiden neonien perusominaisuus on se että eivät oikein peitä. Laitoin 4 kerrosta (silti kuultaa läpi) ja laitoin päällyslakkaa koska en tahtonut mattapintaa vaan nopean kovettumisen.

Laitan muutaman muunkin mökkeilykuvan. Mökillä on aina kiva kuvailla kun mökki sijaitsee hienolla paikalla, ja on kukkia ja ötököitä, jotka ovat mulle riittävän jännittäviä kuvauskohteita. :D 
Niin ja olihan mulla toinenkin syy laittaa auringonpalvojaa kynsille, nimittäin nämä neonlakat korostavat mukavasti ihon rusketusta. :)

 photo DSC_0129_zps18cded4b.jpg

 photo flower_zps540dbf7c.jpg

 photo Hoho_zpsffc02d18.jpg

 photo vinski_zpsbacc98f5.jpg

 photo DSC_0063_zpsbe8c8323.jpg

 photo sittisontiainen_zpsaf9ad0de.jpg

 photo DSC_0114_zps9309d7c3.jpg

Ps. Tänä viikonloppuna Provinssi! Truu seinäjokisenahan niihin täytyy eksyä,
joten mua saa sieltä bongailla. :--) Neonit kynsillä! Neon villitys wuhuu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti