torstai 28. lokakuuta 2010

Kynnet vol. 3

Tänään heräsin jo vähä ennen kymmentä, kiitos Jennylle herätyksestä.. Nooh siin sitte puolisentoista tuntia odottelin että Jonna tulis kylään.. :D Siinä aika kului nopeeta ku lakkailin Jonnan kynnet ja sen jälkeen mun.. :D Kädet tärisi kokoajan! yHYY!

käyttössä olivat:
-maybelinen jotain ylivanhaa vihreetä lakkaa hehhe
-konadin rajauslakoilla musta ja valkoonen
-kahta konadin laattaa, en muista numeroita..
-pääkallotarroja
-mustaa ja punasta tuollast leimasinlakkaa
-valkoista lakkaa, oliskohan ollu myös maybellinen.. en muista, tyhmä kun oon! ja ku oon töis niin en voi tarkistaa :D
-Konadin top coattia :D

Mutta joo ohessa kuvia. :D (Halloween meininki)

Jonnan Frankenstein kynsien idea täältä.

frankenstein

Ja mun kynnet oli sitte vähä sellanen idea missä on kunnon konadin laattahelvetti=D Tälläänen verkkomeininki ja koska mun kynnet oli liian pitkät siihen malliin niin tein niiden yläpäähän tollaset pitsireunat. Verta ja parit pääkallot. :D Idea mahtava, toteutus ei niin paras, koska mun kynsilevy on liian pyöreä että sais täydellisesti pistettyä noita kuvioita suoraan;(( ANGST! En jaksanu/kerenny/tajunnu putsata noit suttui tuos kynnen ympäriltä mutta vähän photoshoppailin hahha.. :D Kun töissä ei muuta tekemistä olekkaan!!=)

halloween

2 kommenttia:

  1. : ( joskus sitä ei vaan enää jaksa.. onneks sulla nyt parempi työ ^^ joo, mulle on nyt tärkein että on edes jotain työtä ja saan edes jotain rahaa! : ) joooooo, kyl tähän väsymykseen taas tottuu XD


    btw, molemmat designit ihanaaat! <3

    VastaaPoista
  2. vooiii törkeen hienoja kynsikoristeluja >:
    lakatkaa munki kynnet XD oon laiska lakkaan itte.

    VastaaPoista