sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Läiskiä

Uusia kynsiä ei ole tullut postattua vajaaseen kolmeen viikkoon, ja sekös harmittaa.. Mutta juurikin tässä kolmen viikon aikana on ollut niin paljon hommaa koulussa ja töissä ja vapaa-ajat, eli viikonloput olen viettänyt Vaasassa. Ja töissä. Mutta tässä olisi nyt yhdet, jotka Sinikilpikonna innoitti! Kuplakynnet. Oma toteutukseni tosin ei vastaa lähellekkään Sinikilpikonnan omia, mutta olen tyytyväinen. :) Pohjalla on Opin You Callin' me a Lyre? ja kuplat on tehty hopeisella ja punaisella kynsilakalla, (lakkojen nimiä en muista ulkoa koska ne jäivät Vaasaan, yllätys) dotting toolia apuna käyttäen.

Photobucket

Photobucket

Minulla oli pitkä "hengähdys" loma Vaasassa, joten en kerennyt näistä kuvia ottamaan heti, joten kuvissa näette jo viisi päivää vanhat kynnet, ihan hyvin säilyneet jos ei ota huomioon kulumaa kärjissä ja tyvissä. :) Koitan nyt tsempata tässä postailussa, tahtoisin pitää itseni lisäksi myöt teidät tyytyväisinä, joten haluaisin ilmoittaa että 150 lukijan kohdalla ajattelin pitää (taas) pikku arvonnan. ;) Luv u!

1 kommentti:

  1. Ihanathan noista tuli :) Mä en oo niin innostunut noista kuplakynsistä vielä, mutta nää on aika inspiroivat! Kivasti kiiltää tuo punainen lakka... ps. olin miettinytkin että mihin oot kadonnu :D!

    VastaaPoista