maanantai 31. joulukuuta 2012

Vuoden top 10

Muiden tapaan teen pientä listaa tähän vuoden lakkauksista, ja minä päätin laittaa oikein kymmenen parhainta, luonnollisesti omasta mielestäni parhaat ensin. Loppuun vielä vähän yhteensummaamista kuluneesta vuodesta. :)

1. Rantakynnet. Nämä olivat heinäkuussa tehdyt, ja ehdottomasti suosikkini, joihin jaksoin nähdä vaivaa, ja lopputulos oli parempi kuin odotin. Niin käy todella harvoin. Näissä on lempiväriäni, sinistä, ja koristeluissa on käytetty akryylivärejä, liukuvärjäystä, hexglittereitä ja mikrohelmiä. Gotta love it. :)




2. Rusettikynnet. Tein ranskalaisen manikyyrin, pienellä extrahöysteellä. Olin saanut lahjaksi tälläisiä rusettikoristeita, ja ne pysyivät peukaloissa kauemmin kuin osasin edes unelmoida. Nämä ovat tehty kesäkuussa.



3. Geishat. Pinkkiä jälleen! Näissä koristaa ihan perus water decalit, joita on näkynyt muissakin blogeissa. Mutta ihanan yksinkertaiset ja olisin viihtynyt näissä oikeasti todella pitkään. Heinäkuussa tehty myös.. :)

4. Seilorikynnet. Näistä sain idean googlesta, ja näiden pohjalla on ensimmäinen tekemäni geelilakkaus. Pidin näistä kovasti. Nämä ovat lokakuulta!















5. Kukat. Ensimmäiset one stroke ruusut, Zigi Ztyle blogin Sigin innoittamana. Pidin näistä, ja niin pitivät muutkin! Kesäkuulta. :)








6. Pinkit waterdecal kukat. Nämä olivat blogin bannerissakin pitkään. Ihanan yksinkertaiset, pinkit liukuvärjätyt kynnet. :) Maaliskuulta.








7. Pinkit puolikuut. Yksinkertaisesti hienot, ei voi muuta sanoa! Syyskuulta.









8. Sininen ranskis. Nämä kynnet olivat osa sinistä teemaviikkoa jonka pidin vuoden alussa. Nämä olivat suosikkini siltä viikolta. Tammikuulta.






9. Punaiset onestroket. Toinen yritelmäni tehdä onestroke kukkia, joista tulikin todella kivat. Toukokuulta.
10. Pallot. Suhteellisen yksinkertaiset toteuttaa, mutta viihdyin näissä pitkään. :) Marraskuulta.







Siinä ne olivat, minun top 10 kynnet tältä vuodelta. (En laita linkkejä merkintöihin, saatte itse etsiä kuukausia apuna käyttäen jos mieli tekee) Tähän 10 olisi mahtuneet vielä uudenvuoden kynteni mitkä tein eilen, mutta saatte nähdä ne vasta uudenvuoden vaihteessa. :) Monet lakkaukset olivat kesän ajalta, ja silloin inspiraationi kukki kirkkaana, ja minulla oli aikaa tehdä. Silloin minulla oli myös pitkät kynnet. Nyt niitä on hankala enää pitää pitkinä ja hyväkuntoisena. :( Pelkäsin että tähän top 10 tulee pelkkiä pinkkejä ja sinisiä lakkauksia, mutta onneksi suosikkeihini kuului muutama vihreäkin.. En ymmärrä kuinka tähän top 10 ei ole mahtunut mustaa ruorikynsiä enempää, se on kuitenkin yksi lemppariväreistäni sinisen jälkeen. :D (edit: Jos joku luulee että näiden 10 valinta oli helppo (1 lukuun ottamatta) NIIN VÄÄRIN, todella vaikeita valintoja piti tehdä!)

Tämä vuosi on muutenkin ollut melko hektinen ja tapahtua on mahtunut monia. Olen muuttanut Seinäjoelle, aloittanu uuden koulun. Minusta tuli kummitäti pienelle tytölle joka syntyi 2011 itsenäisyyspäivänä, ja ristittiin helmikuussa Aada Liljaksi. Olen saanut uusia ystäviä koulun kautta, ja olen saanut tutustua ihaniin ihmisiin Kynsinaisissa. :) Niin moni asia on muuttunut vuoden aikana, mutta oon tyytyväinen että jokainen mun kaveri pysyi mun rinnalla koko vuoden:) Jos ei oteta huomioon että erosin J :stä ennen joulukuuta, mutta se asia onneksi ei mitenkään hetkauttanut elämääni, kavereita vielä ollaan. Ensi vuotta odotellessa!

6 kommenttia:

  1. On kyllä ihania kaikki mutta jostain syystä nro 6 nousee omaksi suosikiksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni on kehunut kyseisiä kynsiä =) ja kiitos!

      Poista
  2. Olet kyllä taitava! Seilorikynnet nousee minun lemppareiksi, one stroket hyvänä kakkosena :)

    VastaaPoista