sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Sormikumit ja Elmukelmumani

Tilasin ebaystä Mimon innoittamana sormikumit! Sormikumit, tai kuten minä sanon, sormihalaukset (fingerhugs), ovat tulleet korvaamaan folion glitterinpoistossa. ;) (Foliotekniikka) Epäilin näiden toimivuutta kun Mimo kertoi näistä, mutta nyt olen aivan myyty.


Photobucket

Sen sijaan että sormenpäät käärittäisiin folioon, laitetaan tälläiset kumit pitämään vanulappuja paikoillaan. Minulla riitti puolikas lappu per kynsi, ja kumi piti sitä todella hyvin paikallaan. Näiden kanssa pystyi jopa kirjoittamaan koneella vaivatta! Säästää foliota ja vaivaa. :) En huomannut mitään eroa näiden ja folion toimivuudessa. Eli plussat kumeille, muistakaa suojautua ;)

♥♥

Sitten vielä eräät glitterkynnet jotka varmasti kaipaavat kumeja. ;D

Päätin kokeilla elmukelmutekniikkaa, eli ensin haluttu osa lakataan jollain värillä, annetaan sen kuivua kovaksi ja sitten laitetaan päälle jonkun muun väristä lakkaa ja elmukelmutollolla töpötellään aluslakka esiin. :) Minulla oli ensin pohjalla Opin Alpine Snow ja päälle tekemääni frankenia josta olen maininnut pari postausta aiemmin. Koristelin manin Models Ownin Blue Sparkle ja laitoin vielä hieman lisää irtoglitteriä. Näillä sitten baariteltiinkin. ;)

Photobucket

Photobucket

3 kommenttia:

  1. Kiitos linkkauksesta ;) <3

    VastaaPoista
  2. Haha, no niimpäs on melkein identtinen kuva meillä noista sormikumista. :D

    VastaaPoista
  3. kivat kynnet ja hauska idea toi lakanpoisto ,käyhän se noinkin =)

    VastaaPoista