lauantai 20. huhtikuuta 2013

Gullig

Tässä yhdet julkaisemattomat kyntöset. :--) Idea on taas jostain netin syövereistä. Näitä tehdessäni huomasin omistavani vain tollaisia jätti kulta hex glittereitä, pitäisi hankkia vähän pienempiä. Mutta melkoisen onnistuneet näistä tuli! En osaa näistäkään oikein mitään erityisempää sanoa. On nimittäin aikamoinen ideapula kynsien suhteen, sekä tekstin suhteen.. :C

 photo dfgh6_zpsdded0a6e.jpg

  • Peukalo ja nimetön: Depend 
  • Etusormi: Color Club - Blushing Rose 
  • Keskisormi: Orly - Snowcone 
  • Nimetön: Opi - Alpine Snow 

Mulla alkaa muutes pikkuhiljaa mennä hermo tuohon Blushing Roseen, se peittää todella huonosti ja muutenkin melko vammainen lakka.. :/ Pitäisi löytää jokun parempi pastellipinkki, onko ehdotuksia? :)


~~ 
Voisin tähän muuten hieman päivitellä että mitä minulle kuuluupi! Viimeviikon tiistaina aloitin koulun kautta työssäoppimisen täälä Vaasassa. Vähän harmitti tulla Vaasaan koska asun tosiaan Seinäjoella, ja kaikki rakkaat kynsilakkani ovat siellä. Otin kyllä muutamia mukaan, mutta en ole millään kerennyt lakkailemaan. Tällä viikollakin olen harjoittelun lisäksi tehnyt töitä Pohjalaisella, joten työpäivät ovat venyneet 16 tuntisiksi. :/ Onneksi nyt alkaa viikonloppu ja saa vähän hengähtää ja käydä kotosalla Seinäjoella. 
Harjoittelun takia kynteni kärsivät, ja varsinkin kynsinauhat. Ei paljoa käsien pesua vaadi kun kynsinauhat ovat jo korput, vaikka yritän usein käsiä rasvailla.. Odotan kesää innolla. Olin aika otettu kun minua pyydettiin firmaan kesätöihin missä olen nyt harjoittelussa, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Aion viettää koko kesän lehden teon parissa, ja uhrata PALJON aikaa kynsilleni. Odotan innolla että voi laittaa oikein kesäisiä värejä, keltaista, vihreää yms yms. 
 Ja ne jotka eivät tiedä, opiskelen Seinäjoella pintakäsittelypuolella, ja minusta tulee maalari! Nyt olen harjoittelussa työmaalla, missä tehdään kerrostaloja. :) Siellä on mukavaa, ja on mukava tehdä töitä miesten kanssa. Ei turhia murheita eikä selän takana paskaa puhumista, mihin on jo kyllä tottunut koulussa ja muutenkin tässä elämässä kun naisten seurassa viettää aikaa. :D Välillä saan katseita miehiltä ja muilta että mitä toi muija täälä työmaalla tekee, mutta maailma muuttuu ja nykyään joku 95% valmistuvista remonttimaalareista on naisia.. ;)

4 kommenttia:

  1. Nätit kynnet :) Pakko jakaa tää sun kanssa: selain leikkasi sun otsikon niin, että näin siinä lukevan "Gullia" :D Aattelin heti, että mitä ihmettä tää blogin kirjoittaja oikeen typoilee :D En voi olla nauramatta vaikka onkin näin huono juttu :D Oon vähän väsy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:D Jooh kuule meinasin laittaa kullittelua otsikoksi, mutta oon muistaakseni sen jo käyttänyt :D :D

      Poista
    2. Ahh, voi ei :D Pitää lähteä kulli-otsikoita etsimään...

      Poista
  2. Kivat kynnet ,kirjoitan myös blogia jos kiinnostaa =)

    VastaaPoista