tiistai 31. toukokuuta 2011

Media-assistentti

Tänään oli se päivä, kun Vaasan ammattiopiston kolmasluokkalaiset valmistuu ammattiin :) Minä ja muu Audiovisuaalisen viestinnän perustutkintoa suorittaneet valmistuttiin tänään Media-assistenteiksi!! Vasta siin kohtaa jännitti kun oli enää yksi luokka ennen meitä menossa hakemaan todistukset lavalta :) Luulin että olisin puutunu sinne kevätjuhlaan niinku viimevuonna meinas käydä ku oli katsomassa, mutta hyvin se homma meni ku oli kavereita ympärillä ja sekoiltiin sielä penkkiriveillä kaikenlaista. :D Oli mun mielestä oikein onnistunut tilaisuus. Itekki olin saanu alle tunnissa laittauduttua ilman sen suurempia ongelmia :) Pääsin kotiin 12 aikaan ja Sonja kävi meillä ottamassa musta muutaman kuvan. Seuraavaks näätteki vähä valmistujaiskuvia (Osa napattu facebookista, ja muutaman kuvan on Laura/Jenny/minä ottanut +Sonja);

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nyt saa sitten heittää hyvästit Vaolle, opettajille ja VAVA08R,
vaikka olihan meillä kaikilla hyviä aikoja niin voin sanoa ettei tuu ikävä :)

4 kommenttia:

  1. ihana toi viimenen kuva !

    VastaaPoista
  2. Oiii kivoja kuvia! mua vituttaa ku ei tullu otettua mitää kuvia eikä kukaa ollu mua kattoos/kuvaas ja yhyy hyyyh

    VastaaPoista