torstai 24. toukokuuta 2012

Björn Axén Styling Powder

Minä en yleensä tee tuote-esittely/arviointipostauksia, muutakuin kynsilakkojen saralla, mutta tästä uudesta ostoksesta mun on pakko mainita.

Oon Kicksin vakioasiakas, ja sieltä tuleekin kaikenmoisia alennuskuponkeja ja Beauty guideja, ja uusin tulikin muutama päivä sitten, ja selailin sitä töissä tylsyyksissäni, ja silmiin osui tämä  Björn Axén Styling Powder whit mattefying effect kuivashampoo. Olen etsiskellyt sopivaa kuivashampoota, sillä moni ei sovi mustiin hiuksiin, jauheen takia joka voi erottua hyvinkin mustista hiuksista. (Ei ole tullut edes koitettua "varoitusten" takia.) Mutta tämä ei varsinaisesti ole kuivashampoo, vaan hiuspuuteri/lakka joka antaa mattamaisen lopputuloksen.

Pari suihkaisua hiuksiin riitti että rakastuin. Pyrin pesemään hiukset vain parin päivän välein, mutta varsinkin kesän tullen hiukset ovat jo likaisen näköiset seuraavana päivänä. Otin tämän uutukaisen käteeni, nostin hieman hiuksia ja suihkautin tyveen muutamasta kohtaa ja pöyhin, ja tadaa, hiukset näyttivät vastapestyiltä + laitetuilta. Tupeeraustakaan ei tarvittu koska tämä kohotti mukavasti. :)

Suosittelen.. ;)

Kiinnostaisiko teitä kuulla enemmän tuotearvosteluja minulta minun ostamistani tuotteista?

Ps. Älkää unohtako arvontaa blogissani! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti