torstai 26. heinäkuuta 2012

Tuliaisia & Kenkiä

Mulla on vieläkin geishakynnet, ei ole ollut aikaa poistaa näitä ja varsinkin kun ovat säilyneet todella hyvin, ja onhan ne ihanat! ♥ 

Ystäväiseni toi  minulle tuliaisia Italiasta, niistä pari kuvaa ja sitten kuvia rakkauskengistä mitä tilasin kolme kappaletta Nellystä, mutta kahdet menevät palautukseen. Korkkareita on niin hankala tilata joten tilasin kolmet ja pidän parhaat.. ;D Ne ovat noissa "yhteiskuvissa" ensimmäiste siniset. :) Kengät ovat nimeltään (low) Forget your Boyfriend. :D En tosin halua unohtaa poikaystävääni, hänkin piti näistä kengistä! ♥ 8)

Photobucket
 Essenceä ! ♥

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ja loppuun vielä edustuskuva "boyfriend" :istä. Mietin kahdesti että laitanko tätä kuvaa mutta on se vaan niin söpö, ja mun takia siirtynyt sähkötupakkaan! Pisteet siitä:--D ♥

Photobucket

13 kommenttia:

  1. Wautsi mitkä kengät :D Ihanko totta muuten tollanen sähkötupakka hohkaa pimeessä kuin oikea :O Mä en ole koskaan moista laitetta nähnyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo on vähä parempi laites ku jotkut alkuaikaiset. :D Tuo pää hohkaa punaisena kun tota tupakkaa imee.. 8) Aika kätsy ja aivanku oikea, ilman niitä vaarallisia myrkkyjä ja syöpää aiheuttavia aineita. :D

      Poista
    2. Aika huippu! Jos mun mies polttaisi (onneks ei ole koskaan polttanutkaan, huh), niin sille kyllä hommaisin tuollaisen :D Mä inhoan tupakanlemua.

      Poista
    3. Samoin! Yritin saada miehekkeen kokonaan lopettamaan mutta parempi tuo sähkötupakka ku tavallinen..:)

      Poista
  2. Wou, kolmet kengät? Noihan maksaa ihan sikana! :D Ja kuulemma niillä on hankala kävellä, kun raapii kokoajan, näin ainakin mun kaveri sanoi :o ps. sähkötupakka<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähän raapii!:D Mutta tosiaan, olivat kaikki alessa, ja palautan noista kahdet niin saa vähän takaisin. ;D

      Poista
  3. mäki oon kattonu noita forget your boyfriend niitä korkeampia, että pitäiskö tilata :D millaset ne oli jalassa ? oliko aiva kauhiat kävellä ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ei mennyt mun jalkaan ollenkaan :D olivat liian pientä kokoa. Mutta noilla matalammilla oli ihan ok kävellä, mut ne niitit saattaa hinkata toisiinsa.. :D mikä sun jalankoko on? voit ostaa multa ne korkeet ;D

      Poista
    2. 38 :) jos ny edes muutaman tunnin jaksais juhlissa niillä kävellä niin olis hyvä :D

      Poista
    3. 37 oli ne korkeat! :( Noi valkoiset on 38! :D Noi kaikki kengät oli just sellasia et jso sun kaikissa kengissä on koko 38, niin pitää myös olla noissa korkkareissa. Ku joskus mulla menee 37 korkkarit vaikka on 38 :<

      Poista
  4. noita vaaleita oon just halunnutkin ! menikö ne sulla jalkaan hyvin ? :)

    VastaaPoista