tiistai 8. helmikuuta 2011

Laihia

Täynnä ihaaneja ihmisiä ♥ Asuisin Laihialla ellei mun työt ja koulu olisi täälä Vaasassa lähempänä;) Ihihiih ♥ (Nojoo ei Vaasasta oo Laihialle ku jokseenki päälle 20km!)

Voi kuinka monet hyvät hetket oon tuola viettäny, nuoruudessa niinku nykyäänkin ;D

Talllvi
Random kuvatus naapuritalosta,
aurinko paistoi kivasti:)


Anssi
Anssi posee ;) ihihih yks parhaista
kavereista ja ihaana lapsuudenystävä


mirva
Minä! Aurinko vaan paistaa Laihialla niin kirkkaasti et häikäs;)
Tykkäättekö mun uudesta laskettelutakista? I'm lovin' it


Pena
Anssin koira Pena, katselee kaukaisuuteen;)

Me
Yhteiskuva;D Minä ja Anssi! ♥♥

tyttäret
Tyttäret! Veera (kesk.) on myös lapsuudenystävä,
Anssin sisko kun on :) Emppu laittanu hienosti hiukset :D:DD
Molemminpuolin Heidi ja Emppu, ku kaks marjaa ;))
tai niinhän ne on! :D
♥♥

JJ
Edustuskuva :D Takana Juuso (puuso) ja Jenni ♥♥

skootterit
Hienojen värien takia tämänkin lisäsin :D A ja V skootterit!

2 kommenttia:

  1. <3 ihanata! :)) ps. enään 3 päivää niin lasketteleen ja sit tullaan veeran kaa teille!

    VastaaPoista