keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

31

Moi! Tässä nyt on hetken taukoa hajuvesipostauksista.:) Pitkästä aikaa päätin tehdä vaan jotain helppoa, ja käyttää kahta lempiväriä, mustaa ja sinistä.. Musta on Aden :in, se on paksua mömmöä ja mua vähä ärsyttää se koostumus.. Ei ketään sattuisi tietämään HYVÄÄ mustaa kynsilakkaa? Siniset pilkkuset on Models Own :in Blue Sparkle lakka, joka kynsibloggaajan perus koristelakka ;) Päällä vielä Rimmelin mattalakkaa :)

Photobucket




Lopuksi vielä kuva mun pikku vauvvasta hihi! Okei tää ei oo mun, vaan mun veljien mutta ei sillä oo väliä, tää rakastaa mua eniten!!! Parta-agama on kyseessä, ja taitaa tämä olla herraspuolinen, nimeä sillä ei taida olla.. Tai on, se on vauvvva! Se on ihana ku se vaan köllöttelee kivellä leviäätte! tui tui! On meillä toinenki vaavi, leopardigekko, mutta se on hitaampi kaveri, nukkuu päivät pitkät luolassaan, käy vaan iltaisin syömässä matosen :D

agama

1 kommentti:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista