tiistai 8. maaliskuuta 2011

Kynnet vol. 23

Hyvää Naistenpäivää kaikille jotka omaavat tämän hurmaavan sukupuolen!

Naistenpäivää olen viettänyt mahtavimman naisen seurassa, eli itseni! Ja Jennyn ;D Käytiin vähä tutustumassa Vaasan Ammattikorkeakouluun (VAMK=))) Sit Jennyn kans käytii ostaas vähä poppeja mun autoo, niistä toiste ;) Tehtiin myös vohveleita. ;D Tarkemmin kuvia ja sen semmosta täältä! Nam nam vovvelit ;D Käytiin myös shoppaalees GWGalleriassa ja mun mukaan tarttui laukku ja iso kukka Seppälästä! aaww.. melkein ostin kengätki mutta päätin että jenny saa ostaa ne itselleen, mulla on jo se 30 paria :))

Mutta itse aiheeseen! Kevääntulon ja naisten päivän kunniaksi liukuvärjätyt kynnet. Alimassa kuvassa näkyy mitä kaikkea tuli käytettyä mutta tarkemmin voin kertoa että Maybellinen Express Finish sävy Metallic lakka alla ja päällä China Glazen In the Lime Light ja pienet kukat Konad laatasta m2.

Chinan lakka oli melkoisen ohutta niinku taitaa kaikki samalta sarjalta olla. Ihana neonvihreä. Tää oli kirpparilöytö Playing With Polish :in myydessä lakkoja poies. :)

lime

naistenpäivä

Pitäis ottaa asiaks ja ettiä parempia sieniä ku meikkisieniä liukuvärjäämiseen, mutta kyllä se silläkin onnistuu. Seuraava design on myös hajuvesipullo aiheinen! (Ed Hardy innoitti mua ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti