keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Pilvimani

Sain vihdoin aikaiseksi kokeiltua pilvimania. Samalla tuli testattua pari markettilakkaa. Pilvimanikyyri onnistui  mielestäni kivasti, vaikka hosuinkin aikalailla, kello oli nimittäin paljon ja olisi pitänyt suunnata jo kovaa vauhtia nukkumaan että jaksaa herätä töihin!

Pohjalla on perus aluslakka, ja en halunnut aivan ''alastomaan'' pohjaan pilvimania tehdä. joten laitoin kerroksen China Glazen Oxygen lakkaa.. En edes muistanut enää että minulla on tämä. Jellymäinen, valkoinen koostumus. Raidoittuu levittäessä ikävästi mutta ei onneksi kuvista huomaa.

Ensimmäinen ''pilvikerros'' on Gina Tricotin Azure Blue. Minulla ei ole aiempaa kokemusta Ginan lakoista mutta olen kuullut positiivista palautetta. Tosin nämä siniset ja vihreät kuulemma värjäävät kynnen aika voimakkaastikkin jos hyvä tuuri käy? Pullon kyljessä olikin ilmoitus isolla että käytä aluslakkaa! Saa nähdä että onko minun kynsille tullut jotain, toivotaan että tuo Oxygen suojaisi edes hiukan.

 Lakan koostumus oli hyvä ja värikin miellyttävä.

Hopeinen lakka on ostettu Seppälästä, Classic metallic nail lacquer. Kuulemani mukaan todella hyvä lakka leimailuun! En ole itse vielä kerennyt testata, mutta sitä varten sen ostin! Todella ohutta lakkaa, mutta hyvä pigmenttistä, tosin sininen kuulsi hiukan kärjistä. Mutta ei se mitään!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket 

Hyvä väline pyöreiden kohtien tekemiseen oli Rimmelin nestemäisen kajaalin korkin pää. Hopeisessa kohdassa minua auttoi Pohjalaisen kynän pää. 8) En tiedä miten ihmiset onnistuu vapaalla kädellä tekemään nuo pilven reunat. :)

PS. Ihanaa kuinka hyvin puskaradio toimii lakkaajien kesken. ;) Jäisi monet hyvät hankinnat tekemättä jos kukaan ei suosittelisi.

6 kommenttia:

  1. Mulla oli pari viikkoa varpaankynsissä Azure Blue eikä värjännyt, aluslakkaa oli yksi kerros. Kaunis se on kuin mikäkin. Tykkään noista pilvimaneista, kivasti onnistuneet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla! On tosiaan kiva! Kiitos paljon!;)

      Poista
  2. Hyvin onnistuneet pilvimanit! :) Mulla on vielä kokeilematta, mutta toteutettavien listalla kylläkin. Tiedä sitten onnistuuko vapaalla kädellä tehtynä vai ei :) Sulla oli ainakin kätevät apuvälineet :D

    Gina Tricotin lakoista ei ole kuin positiivista sanottavaa - hinta-laatusuhde on erinomainen! Tuota sinistä en omista, mutta pari muuta kylläkin, ja niissä ainakin on pigmenttiä reilusti. Classics Metallic löytyy multakin ja se on kyllä ihana lakka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvä hinta-laatusuhde kohdallaan, ja joo tuossa sinisessäkin oli hyvin pigmenttiä. Ja kiitos!;D

      Poista
  3. Mä ihmettelin Ginan lakassa samaa tekstiä, koska mun lakka on sellainen nude, jossa on vähän shimmeriä. Mutta ilmeisesti tuo teksti löytyy kaikista Ginan lakoista. :) Kauniit pilvet!

    VastaaPoista