maanantai 4. helmikuuta 2013

Viikonlopun kynsilakkaostokset

Käytiin Kristan kanssa lauantaina katsomassa Vesan tarjontaa Keskisillä.. Mua innoitti lähteä kyseiseen kauppaan Kynsikoristelu ryhmän alelakkalöytöjen innoittamana!

 photo DSCN0132_zps619f1599.jpg

Ja kyllähän niitä kynsilakkoja tarttui mukaan. En ole ostanut viime marraskuun jälkeen yhtään uusia kynsilakkoja, joten hyvällä omallatunnolla sai lapata kynsilakkoja koriin. Orlyt olivat alennuksessa 3 euroa! Mikään sävyistä ei ollut sellainen must have, mutta hei haloo, kolmella eurolla sitä ostaa vaikka viisi samaa sävyä. :D Mukaan tarttui myös kehuttuja w7 lakkoja, sekä pari Wild Mildiä. :) Enemmänki olisin voinut ottaa mutta jotain rääpyä ♥♥


 photo DSCN0150_zpsccec7ba7.jpg
Snowcone, Lucky Duck, Glitz, Sea Gurl, Samba

 photo DSCN0159_zps8187a745.jpg
Blue-Tini, Purple Dazzle, Silver Dazzle, Cosmic Blue

 photo DSCN0157_zps090638c0.jpg
Mosaic, White, Metallic Mars

 photo DSCN0160_zpsd8ae8357.jpg
Wolfsbane Powder, Stardust

Kynsilakkojen lisäksi mukaan tarttui paljon muutakin. Menihän sinne 200 euroa.. Ja tuntuu että mitään fiksua en ostanut. Kynsilakkojen lisäksi hyvä ostos olivat uudet kengät nahkapaikasta. Alennuksesta vielä 50 prosenttia pois.. Nämä olivat täydelliset!

 photo DSCN0136_zps899c7d85.jpg

Entäs te, oletteko jo käyneet hamsteroimassa kynsilakkoja Keskisiltä?

6 kommenttia:

  1. Mieli tekis hakea noita lakkoja just tuon ryhmän hehkutuksen takia, mutta kun sinne on yli 4 tunnin ajomatka :(
    Ihania nuo w7 lakat :)

    VastaaPoista
  2. Haluuun! Miksi mä en koskaan pääse tuollaisiin paikkoihin :D
    Oon erityisen kade tosta W7 valkoisesta. Mun piti just viikonloppuna laittaa se Mimaxilta tilaukseen, mutta kas kummaa, se just loppui :D Niin mun tuuria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sitä vaan siks että sitä on hehkutettu.. :D Kauheeta tuommoset kynsiryhmät ku liikaa hehkutetaan kaikkea ja pakko sitte ostaa.. :D

      Poista
  3. Sain diilaajan joka kävi ostamassa mulle 4 lakkaa Tuurista :D Ainoa sama lakka jonka sinäkin ostit oli Lucky Duck :)

    VastaaPoista
  4. Voi ku asuiski lähellä keskistä ni pääsis ostamaan noita lakkoja. :/ awwww. Ne on ihania! :)

    VastaaPoista
  5. Ihania ostoksia.Eipä ole mahdollisuutta täältä saakka käydä =(

    VastaaPoista